Egy anyuka érdekes probléma miatt kérte a segítségemet. 3 éves gyermeke rettentően nyálzott. Találkoztam a kisfiúval, kendő volt a nyakában, félig nyitott szájából bőségesen csorgott a nyál. S mivel nem ült egyhelyben, ezért amikor előre hajolt, akkor a kendőnek esélye sem volt felfogni a csapadékot. Banálisnak tűnő probléma, de higgyétek el, roppant kellemetlen! A háziorvos semmi kórosat nem talált. Azt mondta, hogy a fogzás miatt van. A fogorvoshoz is elvitték a gyermeket, aki megnézte a fogait, és ő is azt mondta, hogy a hátsó rágó fogai még nem bújtak ki, ezért folyik annyira a nyála. Ez addig fog tartani, míg a fogzás be nem fejeződik. Megnéztem, hogy ebben az esetben tudok-e segíteni az Energy termékeivel. A teszt a Flavocelre jó eredményeket mutatott. Azt tanácsoltam az anyukának, hogy naponta kettőt szopogasson el a kisfiú. A hatásról így számol be levelében: „A Flavocelből minden nap általában egyet adtam, mert ennyit volt hajlandó elszopogatni. 3 hét elteltével vettem észre, hogy nem kell naponta többször kicserélni a ruháját a nyál miatt, és én nagyon örülök, mert ez neki is és nekem is kellemetlen volt! Ugyan még mindig nincs kint minden foga, de a nyálzás minimális, sőt nagyon-nagyon kevés.” Egyszerű megoldás apró problémára, amely sok kisgyermekes anyuka napi gondjait csökkentheti. Talán nem csak a gyermekeknél működik ez a dolog, hanem például kutyáknál is? Aki nem hiszi, járjon utána :-) Mara

A bejegyzés trackback címe:

https://energyklubsopron.blog.hu/api/trackback/id/tr152073262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása