"Kedves barátnőm már több érdekes tapasztalatot adott át nekem, ezeket összegyűjtöttem, csokorba kötöttem, és most átnyújtom Nektek!
    Rendelt tőlem Fytomineralt már korábban is, de leginkább a növényeit ápolta vele s mindenki csodájára járt a gyönyörű virágoknak. Hosszas rábeszélés után hajlandó volt ő is inni belőle, s a hatásáról így írt nekem: „Nem is gondoltam, hogy ez a Fytomineral ilyen ’állat’. Reggel és este beveszek belőle egy koktélt: 7 csepp Fytomineral és 3 csepp Vironal. Amikor így indul a nap, olyan vagyok, mint akit besóztak. Korábban mindenkivel morogtam, és még délelőtt 11-kor is a reggeli ásítozás gyötört.....szóval nagyon jó. Ja és 2 hét után fényesebb lett a hajam, a körmöm megerősödött.”
    Czimeth tanár úrtól tudjuk, hogy az agresszióra hajlamos embereket a Vironal hozza egyensúlyba. Úgy látszik a Fytomineral szépen kidomborítja a Vironal ezen hatását. A morgolódós embereknek adjuk meg a koktél receptjét!
    Nemsokára újabb rendelés érkezett, és minden termékhez egy kis magyarázat is, hogy milyen problémákra vált be: „A mama el van ájulva, hogy milyen jót tesz neki a Drags Imun csepp, ezért szedi 3 hetes ciklusokban, utána szünet. Nagyon sokat javult a vérképe, meggyógyult a tüdeje, és nem is köhög már olyan fulladósan, mint a sok év dohányzás alatt. Szerintem tisztul.
    Anya meg a lábára keni a Balsamio fogkrémet. A jobb oldalon az egész sípcsontja teljes hosszában dudoros vörös ekcémás volt. Mint az igazi tűzfolt, vérző kivakart pöttyökkel. Már ezer éve mondom neki, hogy próbálja meg a fogkrémet, mert én kentem már szúnyogcsípésre, és utána a z sem viszketett. Már kb. 1 hete keni, és majdnem elmúlt az egész, csak még rózsaszín és sebes.
    Az alga (Spirulina Barley) nekem lesz, folytatom a fogyókúrát. Bár most megállt a súlyom 66 kilónál. Úgy néz ki, hogy már csak formálódom. Bekarcsúsodott a derekam, lelapult a széles csípőm, olyan, mintha picit megnyújtottak volna, inkább centikben mérhető a változás, nem pedig kilókban. Igazából mivel látom, hogy nem kimondottan fogyással lehet visszaszerezni a karcsú alakot, ezért már nem görcsölök a mérlegen állva. Hiszen látom, hogy alakulok. Más is látja. Feltűnő.”
    Nos, azt hiszem a Balsamioról már eddig is sok érdekes tapasztalat született, mégis meglepődve olvastam ezt a legújabbat. Rögtön tovább is adtam, mert egy anyuka telefonált, hogy a gyereknek nagyon csúnyák a szúnyogcsípései, mit ajánlok rá. Tudtam, hogy fogkrémjük, van, hát ezt ajánlottam. Ha nekem is lesznek csípéseim, akkor egyik csípésre Balsamiot teszek, egy másikra pedig a már bevált Protektint. Aztán majd meglátjuk melyik a jobb :-)
    Mara

A bejegyzés trackback címe:

https://energyklubsopron.blog.hu/api/trackback/id/tr752147422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása