Korábban az ilyen problémára mindig a Cytovital krém használatát javasoltam. Ha jelentkezett a fájdalom, akkor a fájdalom helyén használta az illető a krémet, és rövid időn belül jelentősen enyhült, vagy megszűnt a görcs. Ezért is lett a Cytovital krém örök tartozéka a lányom iskolatáskájának. Osztálytársnői örültek is ennek, sőt, rá is szoktak. Azonban ma találkoztam egy hölggyel, aki elmesélte az ő saját tapasztalatát. Neki a Cytovital nem jött be, nem hozott enyhülést a panaszaira. Egyszer aztán, egy meghűlés miatt, felemelte a Falvocel adagját napi 1-ről 3-ra. Ez pont a ciklus előtti hétre esett. A menstruáció jelentkezése előtt tehát már egy hete emelt adagot szedett a Flavocelből, és azt tapasztalta, hogy a menstruációs görcsök egyáltalán nem jelentkeztek. Elmaradtak. Visszagondoltam az elmúlt időszakra, amikor én is azt tapasztaltam, hogy a deréktáji kellemetlen tünetek csak alig érezhetően jelentkeztek a ciklus első napján. Elmosolyodtam. Ugyanis én is felemeltem a Flavocelt napi 2-re az egy helyett :-) Legközelebb hármat fogok szedni!
    Mara

A bejegyzés trackback címe:

https://energyklubsopron.blog.hu/api/trackback/id/tr102169134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása