Kislányom most 3 és fél éves. Koraszülött volt, pici baba kora óta keveset alvó, problémás gyerek. Éjszakánként 2-3-szor felébredt, és a nappali alvásai is csak nagyon rövid ideig tartottak.
    Képtelen voltam kipihenni magam mellette, sajnos az apukája ebben nem segített, magamra hagyott. Nagyon kikészültem testileg és lelkileg. Mivel a kapcsolatunk sem volt túl fényes, így amikor a gyerekem 2 éves lett, elköltöztünk, visszamentem dolgozni, és a kislányom bölcsödébe került.
    Ez annyira sok volt az én amúgy is hisztire hajlamos gyerekemnek, hogy olyan viselkedést vett fel, ami már súrolta a normális határát. Senkit nem fogadott el, mindenkivel üvöltött, ha valaki jött hozzánk, közölte vele, hogy „tűnj el!". Éjszakánként többször felsírt. Míg a bölcsiből hazaértünk (gyalog 10 perc) kb. ötször verte magát a földhöz. Már az utcára is féltem vele kimenni. Nem tudtam, mitévő legyek.
    Pedagógus vagyok, de a tudásom cserbenhagyott. Több szakember – pszichológus, homeopátiával foglalkozó doktornő, gyógypedagógus, pedagógus kollégák stb. – véleményét is kikértem: Mindenkivel megosztottam a problémámat, hátha valaki mond valami okosat és használhatót.
    Egy ilyen beszélgetés alkalmával a keszthelyi ENERGY Klub vezetője, Gyenese Ibolya ajánlotta a VITAMARIN kapszulákat. A hatás már 3 nap múlva jelentkezett. Az én kislányom, aki amúgy nagyon értelmes, kreatív és nyitott az új dolgokra, megnyugodott. Mintha kicserélték volna. Még a bölcsődében is megjegyezték a változást.
    Napi egy kapszulát szedtünk, ő is, én is, az övét teába öntöttem bele. Hihetetlen volt a változás: teljesen megszűntek a hisztik, a dühkitörések. Abszolút kezelhetővé vált a gyerekem, már ismét érdekelték a világ dolgai, és az emberekhez nagyon kedves lett. Sőt empatikus, már amennyire ez ilyen fiatal korban lehetséges. Számomra ez volt a csoda és a megmentőnk.
    Még valami: 15 hónapos korától fogva csak nehezen tudott elaludni. Ma már az elalvással sincs gondunk. Egyébként ez idő alatt betegségeket sem kapott el a bölcsiben.
    Már két hónapja nem szedjük a kapszulákat. A nyugodt viselkedés megmaradt, csak néhány hiszti jelentkezett, de ez 3 évesen normális. A gyerek nyugodtan és órákig eljátszik, igényli a társaságot, és minden érdekli. Örülök, és hálás vagyok, hogy ráakadtam ere a csodálatos szerre.

A bejegyzés trackback címe:

https://energyklubsopron.blog.hu/api/trackback/id/tr262211066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása