Blogunk szerkesztőjeként eddig csak ámulva olvastam mások sikeres gyógyulásait és hihetetlen történeteit, de íme itt az én történetem is:

A dolog 3 éve kezdődött (nyilván korábban, csak akkor derült fény rá). Mandula műtétre küldtek, mivel folyamatosan gyulladásban voltak a manduláim. A szokásos műtét előtti laborokat elvégezték és kiderült hogy a Gamma-GT (májfunkció egyik mutatója) a megengedett érték (32 U/L) 11-szerese volt és több más érték is magasabb a megengedettnél. Az orvos csak hosszas huzavona után engedett a műtétre. Ezután persze mindenféle vizsgálatok következtek, hogy kiderüljön, mi okozhatja ezt, de az eredmény semmi. A legkellemetlenebb az volt, mikor a doki megkérdezte, hogy alkoholista vagyok-e... :(

Ezután beletörődtem, ez van! Közben megismerkedtem az Energy-vel kb. 1,5 éve. Eleinte szkeptikus voltam, de lassan elkezdtem fogyasztani a készítményeket.

Tavaly augusztusban voltam újra laboron. A Gamma-GT 225 U/L volt, tehát még mindig 7-szerese a megengedettnek, de javult.

Ma újra kértem egy ellenőrző vizsgálatot. Az eredményért menet az találgattam, hogy most hányszorosa lesz a megengedett értéknek...5-6??? Én magam sem hittem a szememnek, amikor megláttam! Szinte tökéletes!!!!!!!!!!!!! 42 U/L  A többi értékem pedig pont jó! El sem hiszem, ha nem a saját szememmel látom!

1 éve folyamatosan szedem a BioMultivitamin-t, és kb. fél éve szedem a Regalent és a Renolt felváltva, kisebb-nagyobb kihagyásokkal. Ezt a hihetetlen eredményt úgy gondolom nagyobb részben ezeknek a termékeknek köszönhetem, másrészt pedig a rendszeres sportnak és hogy odafigyelek arra, milyen minőségű ételeket és italokat fogyasztok!

:) :) :) :)

Szabó Csilla, klubvezető

 

A bejegyzés trackback címe:

https://energyklubsopron.blog.hu/api/trackback/id/tr362807354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása