Azért írok Önöknek, mert szeretném hálámat és köszönetemet kifejezni az ENERGY-nek is. 2008 júliusában pajzsmirigy-alulműködés problémámmal fordultam Hargitainé Mónikához Kalocsán. (Én Budapesten élek!) Akkor már 6 éve szedtem az orvos által felírt gyógyszert, rendszeresen eljártam a vérvételekre. Az eredményeim mindig „gyönyörűek" voltak, de én sajnos egyre rosszabb közérzettel és fizikai tünetekkel lettem „gazdagabb".
    A bemérést követően kiderült számunkra, mi minden problémát okozott már szervezetemben az alulműködés. Ez magyarázta a rossz közérzetemet és kialakult egyéb problémáimat (agyalapi mirigy, vese-, vékonybél-alulműködés, anyagcserezavar stb.). A tesztelés alapján a KING KONG-gal kezdtük a kezelést, a novemberi kontroll után pedig GYNEX-szel és SPIRULINA BARLEY-val folytattuk.
    Egyre jobb lett a közérzetem, nem kerülgetett folyton az álomkór, a nehézkes mozgás, az álmatlanság, könnyebb lett az ébredés is. Könnyedebb lettem, javult a kedvem, és az anyagcsere lelassulásom kezdett megszűnni. Januárban újabb kontroll történt. Ez alkalommal kiderült, hogy az eredményeim hihetetlenül sokat javultak, és már majdnem tökéletes a pajzsmirigyműködésem is. A GYNEX még maradt (3x3 csepp), a SPIRULINA-t pedig a BARLEY (2x2 adagolókanálnyi zöldárpa por) váltotta fel.
    Nagyon köszönöm, hogy a 6 éve tartó „szenvedésemet" lassan magam mögött tudhatom. Mindenkit biztatni szeretnék, hogy bízzon önmagában és a termékek csodálatos erejében.

A bejegyzés trackback címe:

https://energyklubsopron.blog.hu/api/trackback/id/tr192248737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása